surati

surati

Thursday, September 10, 2015

gegma 7









                                                            ყოველდღიური  სასწავლო  გეგმა

                                                   მ ა თ ე მ ა ტ ი კ ა
                                                                          VII    კლასი

                                                   მასწავლებელი - მ . პურიჭამიაშვილი
                                                სახელმძღვანელო - გ. გოგიშვილი, თ. ვეფხვაძე
                                                                 (2014 - 2015 სასწ. წელი)








გაკვეთილის თემა                
ჩატარებ დრო
 საათი
     რესურსები
 აქტივობები
მიზანი
მეთოდი, ორგანიზება
შედეგი მიღწეულია თუ მოსწ. შეძლებს
მოსწავლშეფასება
1
გამეორება. ნატურ. რიცხვები
16.09.
16.09
17.09
  3 სთ.
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი
კითხვა-პასუხი,
მაგალ. მუშაობა
რიცხვების წარმოდგენა სხვადასხვა  ფორმით
მთელი კლასი
ნატ.რიცხ. და მათი თვისებების შესახებ ცოდნის გაღრმავება
1 და 2 კომპონენტი
2
ხარისხის თვისება
19.09.
19.09
2 სთ.
სახელმძღვან., ბოლო ციფრის ცხრილი
დაკვირვება, სავარჯიშოებზე მუშაობა
“გიგანტური“ რიცხვების ჩაწერის შესწავლა
ინდივიდ.
მთელი კლასი
კანონზომიერების აღმოჩენას  “ბოლო ციფრის“ ცხრილით
1 და 2 კომპონენტი
3
ნატურალური რიცხვების გაყოფადობა
23.09.
24.09
2 სთ.
დამხმარე სახელმძღ.
ამოცანების კრებული
სავარჯიშოებზე მუშაობა, ახსნა-განმარტება
გაყოფის თვისების აღმოჩენა. ნაშთიანი გამოსახულების ჩაწერა
ინდივიდ.
მთელი კლასი
პოზიციური სისტემის გამოყენების უნარის განვითარებას
1 და 2 კომპონენტი
4
მარტივი და შედგენილი რიცხვები
24.09
1 სთ.
სახელმძღვანელო, ცხრილი, რვეული
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალ. მამრავ. დაშლა
მამრავლებად დაშლის სხვადასხვა ფორმებით წარმოდგ.
წყვილებში მუშაობა. მთელი კლასი
შედგენილი რიცხვ. დაშლას მარტივი რიხვის ცხრილით
1 და 2 კომპონენტი
5
უდიდესი საერთო გამყოფი
26.09
1 სთ.
დამხმარე სახელმძღვანელო, რვეული
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალ. უ.ს.გ. პოვნაზე
პრაქტიკულ მაგალითებზე  უ.ს.გ. ცნების გააზრება
ინდივიდ.
მთელი კლასი
იპოვოს მოცემული ნატ. რიცხვების უ.ს.გ.
1 და 2 კომპონენტი
6
უმცირესი საერთო ჯერადი  
26.09
30.09
2 სთ.
სახელმძღვანელო,  დამატებ. ამოცან. კრებ.
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალ. უ.ს.ჯ. პოვნაზე
პრაქტიკულ მაგალითებზე  უ.ს.ჯ. ცნების გააზრება
ინდივიდ.
მთელი კლასი
იპოვოს მოცემული ნატ. რიცხვების უ.ს.ჯ.
1 და 2 კომპონენტი
7
საკონტროლო წერა  # 1
1.10
1 სთ.
ინდივიდუალურ  ბარათები, საკონტროლო რვეულები
დამოუკიდებელი მუშაობა ბარათებზე
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
ინდივიდუალური მუშაობა
ცოდნის გამოვლენას მოცემულ საკითხებზე
3 კომპონენტი
8
სიმრავლე. ქვესიმრავლე.
გაერთიანება, თანაკვეთა
3.10
3.10
7.10
8.10
4 სთ.
სახელმძღვან., სიმრავ.ცხრილები,დამატებითი კრებული
შეცდომებზე მუშაობა, სიმრავლეების მოდელები.
ცნებების სიმბოლოე-ბით ჩაწერა,სასრული და უსასრულო  სიმრავლ. შესწავლა
ინდივიდ.
მთელი კლასი
სწორად გამოიყენებ სიმრ. თეორიის ცნებებს და აღნიშვნებს
1 და 2 კომპონენტი
9
ვენის დიაგრამები
8.10
10.10
10.10
3 სთ.
დამატებითი სახელმძღვან., ამოცანათა კრებული
საშინაო დავალ. გარჩევა, სიმრავლეების მოდელები
ამოცანების ამოხსნა ვენის დიაგრამების გამოყენებით
ინდივიდ.
მთელი კლასი
სიმრავლ. ცნებების და ოპერაციების გამოყ. ამოცანების ამოხსნას
1 და 2 კომპონენტი
10
დამოუკიდებელი
15.10
1 სთ.
ინდივიდუალური ბარათები
დამოუკიდებელი მუშაობა ბარათებზე
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
ინდივიდუალური მუშაობა
ცოდნის გამოვლენას 
მოც. საკითხებზე
3 კომპონენტი
11
გეომეტრიული  ფიგურები
17.10
17.10
21.10
3 სთ.
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი, დაფა, ცარცი
ფიგურების დახაზვა და აღნიშვნა
ფიგურების კლასიფიკაციის უნარის გამომუშავება
ინდივიდ.
მთელი კლასი
ნაცნობი გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობას
1 და 2 კომპონენტი
12
კუთხე. კუთხეების გაზომვა
22.10
22.10
24.10
3 სთ.
სახელმძღვანელო, დამხმარე ამოცანათა კრებული
ნახაზებზე მუშაობა, კუთხეების აღნიშვნა
კუთხეების კავშირის დადგენა სხივთან და წერტილთან
ინდივიდ.
მთელი კლასი
გაზომვის ოპერაციის შესახებ წარმოდგენის ჩამოყალიბება
1 და 2 კომპონენტი
13
კუთხეთა კლასიფიკაცია
24.10
28.10
29.10
29.10
4 სთ.
დამხმარე სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
მართი,მახვილიბლაგვი კუთხეების დახაზვა
კუთხეებს შორის განსხვავების დანახვა მათი ზომის მიხედვით
ჯგუფური
მუშაობა
კუთხის ზომების მიხედვით კლასიფიკაციის წარმოდგენას
1 და 2 კომპონენტი
14
საკონტროლო წერა  # 2
31.10
1 სთ.
წინასწარ მომზადებული ტესტები
დამოუკიდებელი მუშაობა ტესტებზე
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
ინდივიდუალური მუშაობა
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
3 კომპონენტი
15
მთელი რიცხვები
4.11
1 სთ.
სახელმძღვანელო, სქემები, დაფა, ცარცი
დაკვირვება, მაგალითებზე მუშაობა
ნატ. რიცხვის ცნების გაფართოების ალგებ. გზის  გაცნობიერება   
ინდივიდ.
მთელი კლასი
მთელი რიცხვების წარმოდგენას რიცხვით სხივზე
1 და 2 კომპონენტი
16
მთელი რიცხვების შედარება
5.11
5.11
2 სთ.
დამატებითი სახელმძღვან, დიაგრამები
კითხვა-პასუხი. დასკვნის გამოტანა
გეომეტრ. გამოსახვის და მისი გამოყენების უნარის გამომუშავება
ინდივიდ.
მთელი კლასი
გამოსახვას სხივზე და უარყოფითი რიცხვებ. შედარებას
1 და 2 კომპონენტი
17
მთელი რიცხვების შეკრება და გამოკლება
7.11
7.11
11.11
3 სთ.
დამხმარე სახელმძღვალ, ამოცანების კრებული
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალითებზე მუშაობა
დადებით და უარყოფით რიცხვებ. მოქმედების წესის სწორად გამოყენება
ინდივიდ.
მთელი კლასი
მთელ რიცხვებზე მოქმედებების თვალსაჩინო წარმოდგენას
1 და 2 კომპონენტი
18
მთელი რიცხვების გამრავლება და გაყოფა
12.11
12.11
14.11
3 სთ.
დამხმარე სახელმძღვალ, ამოცანების კრებული
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალითებზე მუშაობა
დადებით და უარყოფით რიცხვებ. მოქმედების წესის სწორად გამოყენება
ინდივიდ.
მთელი კლასი
მთელ რიცხვებზე მოქმედებების თვალსაჩინო წარმოდგენას
1 და 2 კომპონენტი
19
დამოუკიდებელი
18.11
1 სთ.
ინდივიდუალური ტესტები
დამოუკიდებელი მუშაობა ტესტებზე
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
ინდივიდუალური მუშაობა
ცოდნის გამოვლენას 
მოც. საკითხებზე
3 კომპონენტი
20
დადებითი რაციონალური რიცხვები
19.11
19.11
2 სთ.
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი
შეცდომების გარჩევა, ანალიზი, მაგალითები
განსხვავების დანახვა მთელს, ათწილადს,  უსასრ.პერიოდულ რიცხვებს  შორის
ინდივიდ.
მთელი კლასი
თანრიგების მითითებით ათწილადების შედარებას
1 და 2 კომპონენტი
21
რაც. რიცხვები.
მოქმედებები მათზე
21.11
21.11
25.11
3 სთ.
სახელმძღვან., დამატებითი ამოცანების კრებული
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალითებზე მუშაობა
მოქმედებების შესრულება  რაც. რიცხვებზე, მათი დამრგვალება
ინდივიდ.
მთელი კლასი
რაც. რ-თა სიმრავლ. გააზრებას სხვა სიმრავლეებთან მიმართებაში
1 და 2 კომპონენტი
22
ნატურალურ-მაჩვენებლიანი ხარისხი
25.11
26.11
26.11
3 სთ.  
სახელმძღვანელო, ხარისხის ცხრილები
საშინაო დავალ. გარჩევა, ცხრილებზე მუშაობა
ნატურალურ-მაჩვენებლიანი ხარისხის თვისებების  გააზრება
წყვილებში მუშაობა,
მთელი კლასი
რაც, რიცხვთა სიმრავლეზე მოქმედებების გამოყენებას
1 და 2 კომპონენტი
23
საკონტროლო წერა  # 3
28.11
1 სთ.  
წინასწარ მომზადებული ტესტები
დამოუკიდებელი მუშაობა ტესტებზე
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
ინდივიდუალური მუშაობა
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
3 კომპონენტი
24
მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა
2.12
3.12
3.12
5.12
4 სთ.
სახელმძღვანელო, ცხრილები
ცხრილებზე და გრაფიკებზე მუშაობა
მთმონაცემთა შეგროვების და დამუშავების უნარის გამომუშავება
ჯგუფური
მუშაობა
მონაცემთა წარმოდგენას ხელსაყრელი ფორმით
1 და 2 კომპონენტი
25
ტეხილი, მრავალკუთხედი,
ოთხკუთხედები
5.12
9.12
10.12
3 სთ.
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი, დაფა, ცარცი
ფიგურების დახაზვა და აღნიშვნა
გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა და კლასიფიკაცია
ინდივიდ.
მთელი კლასი
დაახასიათოს გეომეტრიული ფიგურები მათი თვისებებით
1 და 2 კომპონენტი
26
რაციონალურ-მაჩვენებლიანი ხარისხი
10.12
12.12
12.12
3 სთ.
სახელმძღვანელო, ამოცანების კრებული
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალითებზე მუშაობა
ხარისხის თვისებების წარმოდგენა და გამოყენება
ინდივიდ.
მთელი კლასი
ნატურალურმაჩვენებლიანი ხარისხის თვისებების გამოყენებას
1 და 2 კომპონენტი
27
დამოუკიდებელი
16.12

1 სთ.
ინდივიდუალური ბარათები
დამოუკიდებელი მუშაობა რვეულებში
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შუალედ. შემოწმება
ინდივიდუალური მუშაობა
ცოდნის გამოვლენას 
მოც. საკითხებზე
3 კომპონენტი
28
ცვლადიანი გამოსახულება,
გამოსახულების გარდაქმნა
17.12
17.12
19.12
19.12
4 სთ.
დამატებითი სახელმძღვ, ამოცანების კრებული
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალითებზე მუშაობა
ცვლ. გამოსახუ-ლებების გარდაქმნის სხვადასხ. წესის დაუფლება
ინდივიდ.
მთელი კლასი
ცვლადიანი გამოსახულების შედგენას მოც. პირობის მიხედვით
1 და 2 კომპონენტი
29
საკონტროლო წერა  # 4
23.12
1 სთ.
წინასწარ მომზადებული  საკითხები
დამოუკიდებელი მუშაობა რვეულებში
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
ინდივიდუალური მუშაობა
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
3 კომპონენტი
30
ერთწევრი, მრავალწევრი, მოქმედებები მრავალწევრზე
16.01
16.01
20.01
20.01
4 სთ.
დამხმარე
სახელმძღვან., ამოცანების კრებული
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალითებზე მუშაობა
ცვლ. გამოსახუ-ლებების გარდაქმნის სხვადასხ. ხერხის დაუფლება
ინდივიდ.
მთელი კლასი
გამოსახულებების გამარტივებას ხელსაყრელი ხერხებით
1 და 2 კომპონენტი
31
შემოკლებული გამრავლების ფორმულები;
21.01
21.01
23.01
27.01

4 სთ.
სახელმძღვანელო, დამხმარე ამოცანების კრებული
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალი თებზე მუშაობა ფორმულების მიხედვით
ცვლ. გამოსახუ-ლებების გარდაქმნის სხვადასხ. ხერხის დაუფლება
ინდივიდ.
მთელი კლასი
გამოსახულებების გამარტივებას შემოკლებული გამრავლ.ფორმულების გამოყენებით
1 და 2 კომპონენტი
32
დამოუკიდებელი
27.01
1 სთ.
ინდივიდუალური ბარათები
დამოუკიდებელი მუშაობა რვეულებში
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შუალედ. შემოწმება
ინდივიდუალური მუშაობა
ცოდნის გამოვლენას 
მოც. საკითხებზე
3 კომპონენტი
33


34
მრავალწევრის მამრავლებად დაშლა
საკონტროლო წერა  # 5
28.01
28.01
30.01
3.02
3 სთ.


1 სთ.
დამხმარე ამოცანების კრებული
ინდივიდუალური ბარათები
დაშლის სხვადა სხვა ხერხებზე მუშაობა
დამოუკიდებელი რვეულებში
გარდაქმნის სხვადასხვა ხერხის დაუფლება
გავლილის მიხედვ. ცოდნის შემოწმება
ინდივიდ.
მთელი კლასი

ინდივიდუალური მუშაობა
გამოსახულებების გამარტივებას დაშლის მეთოდით
ცოდნის შემოწმ-ას მოც. საკითხებზე
1 და 2 კომპონენტი
3 კომპო ნენტი
35
განტოლება, განტოლებ. ფესვი
4.02
6.02
2 სთ.
სახელმძღვანელო
მაგალითებზე მუშაობა
განტოლების მოდელის გააზრება
ინდივიდ.
მთელი კლასი
განტოლების ამოხსნას
1 და 2 კომპონენ.
36
წრფივი ერთუცნო ბიანი განტოლება
10.02
11.02
13.02
3 სთ.
დამხმარე ამოცანების კრებული
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალი თებზე მუშაობა
განტოლების ამოხსნის ხერხის დაუფლება
ჯგუფური
მუშაობა
განტოლების ამონახსნის პოვნას
1 და 2 კომპონენ.
37
კოორდინატები წრფეზე; რიცხვი თი შუალედები
17.02
18.02
20.02
24.02
4 სთ.
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი, დაფა
შუალედების და კოორდინა ტების დაფაზე გამოსახვა
კოორდინატების და შუალედების გამოსახვა წრფეზე
ინდივიდ.
მთელი კლასი
კოორდინატების და შუალედების განსხვავებას და სწორად ჩაწერას
1 და 2 კომპონენ.
38
საკონტროლო წერა  #6
27.02
1 სთ.
წინასწარ მომზადებული  საკითხები
დამოუკიდებელი მუშაობა რვეულებში
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
ინდივიდუალური მუშაობა
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
3 კომპონენტი
39
წერტილის კოორდინატები; საკოორდინატო მეოთხედები
4.03
4.03
6.03

3 სთ.
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი, დაფა
შეცდომებზე მუშაობა; კოორ დინატების და ფაზე გამოსახვა
კოორდინატთა მეთოდის გაცნობა; მის გამოყენების უნარზე მუშაობა
ჯგუფური
მუშაობა
მთელი კლასი
კოორდინატების გამოყენებით ამოცანების ამოხსნას
1 და 2 კომპონენ.
40
ამოცანების ამოხსნა განტოლე ბის საშუალებით
10.03
10.03
11.03
3 სთ.
დამხმარე
სახელმძღვან.
საშინაო დავალ. გარჩევა, ამოცა ნებზე მუშაობა
ტექსტური ამოცანების ამოხსნის უნარის გამომუშავება
ინდივიდ.
მთელი კლასი
ამოსახსნელად განტოლების შედგენას- ამოხსნას
1 და 2 კომპონენ.
41
ამოცანების ამოხსნის სხვადა სხვა ხერხი
11.03
13.03
17.03
3 სთ.
დამხმარე ამოცანების კრებული
საშინაო დავალ. გარჩევა, ამოცა ნებზე მუშაობა
ამოცანების ამოხსნის სხვადასხვა ხერხების წარმოდგენა
ინდივიდ.
მთელი კლასი
ამოცანის ამოხსნის მოსახერხებელი მეთოდის შერჩევას
1 და 2 კომპონენ.
42
ღერძული სიმეტრია
17.03
18.03

2 სთ.
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი, დაფა
ფიგურების სიმეტრიის დაფაზე გამოსახვა
იყენებს ღერძულ სიმეტრიას ფიგურა თა თვისებების დასადგენად
ჯგუფური
მუშაობა
მთელი კლასი
გარემომცველ ობიექტებს შორის მოიძიოს სიმეტრი ული ობიექტები
1 და 2 კომპონენ.
43
პარალელური გადატანა
18.03
20.03

2 სთ.
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი, დაფა
ფიგურების პარალელური გადატ.დაფაზე
იყენებს პარალელურ გადატანას ფიგურათა თვისებ-ის დასადგენ
ჯგუფური
მუშაობა
მთელი კლასი
შეძლებს ფიგურის პ. გ. მითითებული ღერძის მიმართ
1 და 2 კომპონენ.
44
საკონტროლო წერა  #7
24.03
1 სთ.
წინასწარ მომზადებული  საკითხები
დამოუკიდებელი მუშაობა რვეულებში
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
ინდივიდუალური მუშაობა
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
3 კომპონენტი
45
შეფარდება;
პროპორცია; პროპორციულ ნაწილებად დაყოფა
25.03
25.03
27.03
31.03
1.04
5 სთ.
სახელმძღვანელო; დამხმარე ამოცანების კრებული
შეცდომებზე მუშაობა; მაგალითების და ამოცანების გარჩევა პროპორციაზე
პროპორციის მეთოდის გამოყენება ამოცანების ამოხსნი სას; პირდაპირი პროპორციის გააზრება
ინდივიდ.
მთელი კლასი
პროპორციის გამოყენებით, პროპორციული დაყოფის წესით ამოცანების ამოხსნას
1 და 2 კომპონენ.

                                                          

No comments: