ყოველდღიური სასწავლო გეგმა
მ ა თ ე მ ა ტ ი კ ა
VII კლასი
მასწავლებელი - მ . პურიჭამიაშვილი
სახელმძღვანელო - გ. გოგიშვილი, თ. ვეფხვაძე
(2014 - 2015 სასწ. წელი)
№
|
გაკვეთილის თემა
|
ჩატარებ დრო
|
საათი
|
რესურსები
|
აქტივობები
|
მიზანი
|
მეთოდი, ორგანიზება
|
შედეგი მიღწეულია თუ მოსწ. შეძლებს
|
მოსწავლშეფასება
|
1
|
გამეორება. ნატურ. რიცხვები
|
16.09.
16.09
17.09
|
3 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი
|
კითხვა-პასუხი,
მაგალ. მუშაობა
|
რიცხვების წარმოდგენა სხვადასხვა ფორმით
|
მთელი კლასი
|
ნატ.რიცხ. და მათი თვისებების შესახებ ცოდნის გაღრმავება
|
1 და 2 კომპონენტი
|
2
|
ხარისხის თვისება
|
19.09.
19.09
|
2 სთ.
|
სახელმძღვან., ბოლო ციფრის ცხრილი
|
დაკვირვება, სავარჯიშოებზე მუშაობა
|
“გიგანტური“ რიცხვების ჩაწერის შესწავლა
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
კანონზომიერების აღმოჩენას “ბოლო ციფრის“ ცხრილით
|
1 და 2 კომპონენტი
|
3
|
ნატურალური რიცხვების გაყოფადობა
|
23.09.
24.09
|
2 სთ.
|
დამხმარე სახელმძღ.
ამოცანების კრებული
|
სავარჯიშოებზე მუშაობა, ახსნა-განმარტება
|
გაყოფის თვისების აღმოჩენა. ნაშთიანი გამოსახულების ჩაწერა
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
პოზიციური სისტემის გამოყენების უნარის განვითარებას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
4
|
მარტივი და შედგენილი რიცხვები
|
24.09
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცხრილი, რვეული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალ. მამრავ. დაშლა
|
მამრავლებად დაშლის სხვადასხვა ფორმებით წარმოდგ.
|
წყვილებში მუშაობა. მთელი კლასი
|
შედგენილი რიცხვ. დაშლას მარტივი რიხვის ცხრილით
|
1 და 2 კომპონენტი
|
5
|
უდიდესი საერთო გამყოფი
|
26.09
|
1 სთ.
|
დამხმარე სახელმძღვანელო, რვეული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალ. უ.ს.გ. პოვნაზე
|
პრაქტიკულ მაგალითებზე უ.ს.გ. ცნების გააზრება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
იპოვოს მოცემული ნატ. რიცხვების უ.ს.გ.
|
1 და 2 კომპონენტი
|
6
|
უმცირესი საერთო ჯერადი
|
26.09
30.09
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დამატებ. ამოცან. კრებ.
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალ. უ.ს.ჯ. პოვნაზე
|
პრაქტიკულ მაგალითებზე უ.ს.ჯ. ცნების გააზრება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
იპოვოს მოცემული ნატ. რიცხვების უ.ს.ჯ.
|
1 და 2 კომპონენტი
|
7
|
საკონტროლო წერა # 1
|
1.10
|
1 სთ.
|
ინდივიდუალურ ბარათები, საკონტროლო რვეულები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა ბარათებზე
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას მოცემულ საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
8
|
სიმრავლე. ქვესიმრავლე.
გაერთიანება, თანაკვეთა
|
3.10
3.10
7.10
8.10
|
4 სთ.
|
სახელმძღვან., სიმრავ.ცხრილები,დამატებითი კრებული
|
შეცდომებზე მუშაობა, სიმრავლეების მოდელები.
|
ცნებების სიმბოლოე-ბით ჩაწერა,სასრული და უსასრულო სიმრავლ. შესწავლა
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
სწორად გამოიყენებ სიმრ. თეორიის ცნებებს და აღნიშვნებს
|
1 და 2 კომპონენტი
|
9
|
ვენის დიაგრამები
|
8.10
10.10
10.10
|
3 სთ.
|
დამატებითი სახელმძღვან., ამოცანათა კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, სიმრავლეების მოდელები
|
ამოცანების ამოხსნა ვენის დიაგრამების გამოყენებით
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
სიმრავლ. ცნებების და ოპერაციების გამოყ. ამოცანების ამოხსნას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
10
|
დამოუკიდებელი
|
15.10
|
1 სთ.
|
ინდივიდუალური ბარათები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა ბარათებზე
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას
მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
11
|
გეომეტრიული ფიგურები
|
17.10
17.10
21.10
|
3 სთ.
|
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი, დაფა, ცარცი
|
ფიგურების დახაზვა და აღნიშვნა
|
ფიგურების კლასიფიკაციის უნარის გამომუშავება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
ნაცნობი გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
12
|
კუთხე. კუთხეების გაზომვა
|
22.10
22.10
24.10
|
3 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დამხმარე ამოცანათა კრებული
|
ნახაზებზე მუშაობა, კუთხეების აღნიშვნა
|
კუთხეების კავშირის დადგენა სხივთან და წერტილთან
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
გაზომვის ოპერაციის შესახებ წარმოდგენის ჩამოყალიბება
|
1 და 2 კომპონენტი
|
13
|
კუთხეთა კლასიფიკაცია
|
24.10
28.10
29.10
29.10
|
4 სთ.
|
დამხმარე სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
მართი,მახვილიბლაგვი კუთხეების დახაზვა
|
კუთხეებს შორის განსხვავების დანახვა მათი ზომის მიხედვით
|
ჯგუფური
მუშაობა
|
კუთხის ზომების მიხედვით კლასიფიკაციის წარმოდგენას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
14
|
საკონტროლო წერა # 2
|
31.10
|
1 სთ.
|
წინასწარ მომზადებული ტესტები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა ტესტებზე
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
15
|
მთელი რიცხვები
|
4.11
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, სქემები, დაფა, ცარცი
|
დაკვირვება, მაგალითებზე მუშაობა
|
ნატ. რიცხვის ცნების გაფართოების ალგებ. გზის გაცნობიერება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
მთელი რიცხვების წარმოდგენას რიცხვით სხივზე
|
1 და 2 კომპონენტი
|
16
|
მთელი რიცხვების შედარება
|
5.11
5.11
|
2 სთ.
|
დამატებითი სახელმძღვან, დიაგრამები
|
კითხვა-პასუხი. დასკვნის გამოტანა
|
გეომეტრ. გამოსახვის და მისი გამოყენების უნარის გამომუშავება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
გამოსახვას სხივზე და უარყოფითი რიცხვებ. შედარებას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
17
|
მთელი რიცხვების შეკრება და გამოკლება
|
7.11
7.11
11.11
|
3 სთ.
|
დამხმარე სახელმძღვალ, ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალითებზე მუშაობა
|
დადებით და უარყოფით რიცხვებ. მოქმედების წესის სწორად გამოყენება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
მთელ რიცხვებზე მოქმედებების თვალსაჩინო წარმოდგენას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
18
|
მთელი რიცხვების გამრავლება და გაყოფა
|
12.11
12.11
14.11
|
3 სთ.
|
დამხმარე სახელმძღვალ, ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალითებზე მუშაობა
|
დადებით და უარყოფით რიცხვებ. მოქმედების წესის სწორად გამოყენება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
მთელ რიცხვებზე მოქმედებების თვალსაჩინო წარმოდგენას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
19
|
დამოუკიდებელი
|
18.11
|
1 სთ.
|
ინდივიდუალური ტესტები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა ტესტებზე
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას
მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
20
|
დადებითი რაციონალური რიცხვები
|
19.11
19.11
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი
|
შეცდომების გარჩევა, ანალიზი, მაგალითები
|
განსხვავების დანახვა მთელს, ათწილადს, უსასრ.პერიოდულ რიცხვებს შორის
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
თანრიგების მითითებით ათწილადების შედარებას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
21
|
რაც. რიცხვები.
მოქმედებები მათზე
|
21.11
21.11
25.11
|
3 სთ.
|
სახელმძღვან., დამატებითი ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალითებზე მუშაობა
|
მოქმედებების შესრულება რაც. რიცხვებზე, მათი დამრგვალება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
რაც. რ-თა სიმრავლ. გააზრებას სხვა სიმრავლეებთან მიმართებაში
|
1 და 2 კომპონენტი
|
22
|
ნატურალურ-მაჩვენებლიანი ხარისხი
|
25.11
26.11
26.11
|
3 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ხარისხის ცხრილები
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, ცხრილებზე მუშაობა
|
ნატურალურ-მაჩვენებლიანი ხარისხის თვისებების გააზრება
|
წყვილებში მუშაობა,
მთელი კლასი
|
რაც, რიცხვთა სიმრავლეზე მოქმედებების გამოყენებას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
23
|
საკონტროლო წერა # 3
|
28.11
|
1 სთ.
|
წინასწარ მომზადებული ტესტები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა ტესტებზე
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
24
|
მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა
|
2.12
3.12
3.12
5.12
|
4 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცხრილები
|
ცხრილებზე და გრაფიკებზე მუშაობა
|
მთმონაცემთა შეგროვების და დამუშავების უნარის გამომუშავება
|
ჯგუფური
მუშაობა
|
მონაცემთა წარმოდგენას ხელსაყრელი ფორმით
|
1 და 2 კომპონენტი
|
25
|
ტეხილი, მრავალკუთხედი,
ოთხკუთხედები
|
5.12
9.12
10.12
|
3 სთ.
|
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი, დაფა, ცარცი
|
ფიგურების დახაზვა და აღნიშვნა
|
გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა და კლასიფიკაცია
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
დაახასიათოს გეომეტრიული ფიგურები მათი თვისებებით
|
1 და 2 კომპონენტი
|
26
|
რაციონალურ-მაჩვენებლიანი ხარისხი
|
10.12
12.12
12.12
|
3 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალითებზე მუშაობა
|
ხარისხის თვისებების წარმოდგენა და გამოყენება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
ნატურალურმაჩვენებლიანი ხარისხის თვისებების გამოყენებას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
27
|
დამოუკიდებელი
|
16.12
|
1 სთ.
|
ინდივიდუალური ბარათები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა რვეულებში
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შუალედ. შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას
მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
28
|
ცვლადიანი გამოსახულება,
გამოსახულების გარდაქმნა
|
17.12
17.12
19.12
19.12
|
4 სთ.
|
დამატებითი სახელმძღვ, ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალითებზე მუშაობა
|
ცვლ. გამოსახუ-ლებების გარდაქმნის სხვადასხ. წესის დაუფლება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
ცვლადიანი გამოსახულების შედგენას მოც. პირობის მიხედვით
|
1 და 2 კომპონენტი
|
29
|
საკონტროლო წერა # 4
|
23.12
|
1 სთ.
|
წინასწარ მომზადებული საკითხები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა რვეულებში
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
30
|
ერთწევრი, მრავალწევრი, მოქმედებები მრავალწევრზე
|
16.01
16.01
20.01
20.01
|
4 სთ.
|
დამხმარე
სახელმძღვან., ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალითებზე მუშაობა
|
ცვლ. გამოსახუ-ლებების გარდაქმნის სხვადასხ. ხერხის დაუფლება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
გამოსახულებების გამარტივებას ხელსაყრელი ხერხებით
|
1 და 2 კომპონენტი
|
31
|
შემოკლებული გამრავლების ფორმულები;
|
21.01
21.01
23.01
27.01
|
4 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დამხმარე ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალი თებზე მუშაობა ფორმულების მიხედვით
|
ცვლ. გამოსახუ-ლებების გარდაქმნის სხვადასხ. ხერხის დაუფლება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
გამოსახულებების გამარტივებას შემოკლებული გამრავლ.ფორმულების გამოყენებით
|
1 და 2 კომპონენტი
|
32
|
დამოუკიდებელი
|
27.01
|
1 სთ.
|
ინდივიდუალური ბარათები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა რვეულებში
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შუალედ. შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას
მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
33
34
|
მრავალწევრის მამრავლებად დაშლა
საკონტროლო წერა # 5
|
28.01
28.01
30.01
3.02
|
3 სთ.
1 სთ.
|
დამხმარე ამოცანების კრებული
ინდივიდუალური ბარათები
|
დაშლის სხვადა სხვა ხერხებზე მუშაობა
დამოუკიდებელი რვეულებში
|
გარდაქმნის სხვადასხვა ხერხის დაუფლება
გავლილის მიხედვ. ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
ინდივიდუალური მუშაობა
|
გამოსახულებების გამარტივებას დაშლის მეთოდით
ცოდნის შემოწმ-ას მოც. საკითხებზე
|
1 და 2 კომპონენტი
3 კომპო ნენტი
|
35
|
განტოლება, განტოლებ. ფესვი
|
4.02
6.02
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
მაგალითებზე მუშაობა
|
განტოლების მოდელის გააზრება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
განტოლების ამოხსნას
|
1 და 2 კომპონენ.
|
36
|
წრფივი ერთუცნო ბიანი განტოლება
|
10.02
11.02
13.02
|
3 სთ.
|
დამხმარე ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალი თებზე მუშაობა
|
განტოლების ამოხსნის ხერხის დაუფლება
|
ჯგუფური
მუშაობა
|
განტოლების ამონახსნის პოვნას
|
1 და 2 კომპონენ.
|
37
|
კოორდინატები წრფეზე; რიცხვი თი შუალედები
|
17.02
18.02
20.02
24.02
|
4 სთ.
|
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი, დაფა
|
შუალედების და კოორდინა ტების დაფაზე გამოსახვა
|
კოორდინატების და შუალედების გამოსახვა წრფეზე
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
კოორდინატების და შუალედების განსხვავებას და სწორად ჩაწერას
|
1 და 2 კომპონენ.
|
38
|
საკონტროლო წერა #6
|
27.02
|
1 სთ.
|
წინასწარ მომზადებული საკითხები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა რვეულებში
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
39
|
წერტილის კოორდინატები; საკოორდინატო მეოთხედები
|
4.03
4.03
6.03
|
3 სთ.
|
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი, დაფა
|
შეცდომებზე მუშაობა; კოორ დინატების და ფაზე გამოსახვა
|
კოორდინატთა მეთოდის გაცნობა; მის გამოყენების უნარზე მუშაობა
|
ჯგუფური
მუშაობა
მთელი კლასი
|
კოორდინატების გამოყენებით ამოცანების ამოხსნას
|
1 და 2 კომპონენ.
|
40
|
ამოცანების ამოხსნა განტოლე ბის საშუალებით
|
10.03
10.03
11.03
|
3 სთ.
|
დამხმარე
სახელმძღვან.
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, ამოცა ნებზე მუშაობა
|
ტექსტური ამოცანების ამოხსნის უნარის გამომუშავება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
ამოსახსნელად განტოლების შედგენას- ამოხსნას
|
1 და 2 კომპონენ.
|
41
|
ამოცანების ამოხსნის სხვადა სხვა ხერხი
|
11.03
13.03
17.03
|
3 სთ.
|
დამხმარე ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, ამოცა ნებზე მუშაობა
|
ამოცანების ამოხსნის სხვადასხვა ხერხების წარმოდგენა
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
ამოცანის ამოხსნის მოსახერხებელი მეთოდის შერჩევას
|
1 და 2 კომპონენ.
|
42
|
ღერძული სიმეტრია
|
17.03
18.03
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი, დაფა
|
ფიგურების სიმეტრიის დაფაზე გამოსახვა
|
იყენებს ღერძულ სიმეტრიას ფიგურა თა თვისებების დასადგენად
|
ჯგუფური
მუშაობა
მთელი კლასი
|
გარემომცველ ობიექტებს შორის მოიძიოს სიმეტრი ული ობიექტები
|
1 და 2 კომპონენ.
|
43
|
პარალელური გადატანა
|
18.03
20.03
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი, დაფა
|
ფიგურების პარალელური გადატ.დაფაზე
|
იყენებს პარალელურ გადატანას ფიგურათა თვისებ-ის დასადგენ
|
ჯგუფური
მუშაობა
მთელი კლასი
|
შეძლებს ფიგურის პ. გ. მითითებული ღერძის მიმართ
|
1 და 2 კომპონენ.
|
44
|
საკონტროლო წერა #7
|
24.03
|
1 სთ.
|
წინასწარ მომზადებული საკითხები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა რვეულებში
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
45
|
შეფარდება;
პროპორცია; პროპორციულ ნაწილებად დაყოფა
|
25.03
25.03
27.03
31.03
1.04
|
5 სთ.
|
სახელმძღვანელო; დამხმარე ამოცანების კრებული
|
შეცდომებზე მუშაობა; მაგალითების და ამოცანების გარჩევა პროპორციაზე
|
პროპორციის მეთოდის გამოყენება ამოცანების ამოხსნი სას; პირდაპირი პროპორციის გააზრება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
პროპორციის გამოყენებით, პროპორციული დაყოფის წესით ამოცანების ამოხსნას
|
1 და 2 კომპონენ.
|
No comments:
New comments are not allowed.