ყოველდღიური სასწავლო გეგმა
მ ა თ ე მ ა ტ ი კ ა
VIII კლასი
მასწავლებელი - მ . პურიჭამიაშვილი
სახელმძღვანელო - გ. გოგიშვილი, თ. ვეფხვაძე
(2014 - 2015 სასწ. წელი)
№
|
გაკვეთილის თემა
|
ჩატარებ დრო
|
საათი
|
რესურსები
|
აქტივობები
|
მიზანი
|
მეთოდი, ორგანიზება
|
შედეგი მიღწეულია თუ მოსწ. შეძლებს
|
მოსწავლშეფასება
|
1
|
გამეორება. რიცხ-ვები და მათზე მოქმედებები
|
16.09.
16.09
17.09
|
3 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი
|
კითხვა-პასუხი,
მაგალ. მუშაობა
|
რიცხვებზე მოქმედებების შედეგის შეფასება
|
მთელი კლასი
|
პოზიციური სისტემის გამოყენება
|
1 და 2 კომპონენტი
|
2
|
ცვლადიანი გამოსახულება
|
17.09.
19.09
|
2 სთ.
|
დამხმარე სახელმძღვან., რვეული
|
სავარჯიშოებზე მუშაობა
|
ჩაწერის ეკვივალენტ. ფორმის გამოყენების უნარის განვითარება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
რაც.რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება
|
1 და 2 კომპონენტი
|
3
|
განტოლება
|
23.09.
23.09
|
2 სთ.
|
სახელმძღვან.,
ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, ახსნა-განმარტება
|
ცვლადის შემცველი განტოლებ. ამოხსნის უნარის გამომუშავება
|
წყვილებში მუშაობა.
მთელი კლასი
|
ცვლადიანი განტოლების სწორ ტოლობად ქცევას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
4
|
განტოლებით ამოცანების ამოხსნა
|
24.09
26.09
30.09
30.09
|
4 სთ.
|
სახელმძღვან., ამოცანების კრებული, დაფა, ცარცი
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, ამოცანებზე მუშაობა
|
სიტყვიერად ჩამოყალიბ. დებულე-ბის გამოსახვა ალებრულად
|
ინდივიდ. მთელი კლასი
|
ამოხსნას ბუნების-მეტყველებ.დარგიდან მომდინარე ამოცანა გამოთვლა.
|
1 და 2 კომპონენტი
|
5
|
საკონტროლო წერა # 1
|
1.10
|
1 სთ.
|
ინდივიდუალურ ბარათები, საკონტროლო რვეულები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა ბარათებზე
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას მოცემულ საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
6
|
ვაგრძელებთ პროცენტის განხილვას
|
3.10
7.10
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დამატებ. ამოცან. კრებ. დაფა, ცარცი
|
შეცდომებზე მუშაობა, კითხვა-პასუხი, ამოცანები
|
პრაქტიკული სახის ამოცანების ამოხსნა, გამოთვლების შესრულება პროცენტ.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
ამოხსნას სამომხმარებლო ხასიათის ამოცანები
|
1 და 2 კომპონენტი
|
7
|
წრე და მისი ნაწილები
|
7.10
|
1 სთ.
|
სახელმძღვან.,სახაზავი დაფა ფანქარი
|
საშინაო დავალ. გარჩევა,ნახაზებზე მუშაობა
|
გეომეტრ. ფიგურათა თვისებების გამოყენ. ზომების დასადგენ.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
წრის ნაწილების პროცენტებ.წარდგენას წრ. დიაგრამაზე
|
1 და 2 კომპონენტი
|
8
|
მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა
|
8.10
8.10
|
2 სთ.
|
დამატებითი სახელმძღვან., ცხრილები, დაფა, ცარცი
|
გრაფიკებზე და ცხრილებზე მუშაობა, ანალიზი
|
მონაცემების მოპოვ., ხელსაყრელ.ფორმით წარმოდგენის ჩვევების დაუფლება
|
ჯგუფური მუშაობა, კლასი
|
მონაცემთა მოპოვების სხვადასხვა ხერხის გამოყენებას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
9
|
გეომეტრ. გარდაქმნები. მობრუნება
|
10.10
15.10
|
2 სთ.
|
დამატებითი სახელმძღვან., სახაზავი დაფა ფანქარი
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, ნახაზებზე მუშაობა
|
ღერძული სიმეტრიის პარალელ. გადატანის მობრუნებ.გამოყენებ ჩვევების დაუფლება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
გეომეტრ. ფიგურებ. თვისებებ. აღწერას გეომეტრ. გარდაქმნ. გამოყენებით
|
1 და 2 კომპონენტი
|
10
|
პარალელური წრფეები. აქსიომა
|
15.10
|
1 სთ.
|
სახელმძღვან.,სახაზავი დაფა ფანქარი
|
დაკვირვება, ნახაზებზე მუშაობა
|
პარ.წრფ.აქსიომას და თეორემას შორის განსხვავებ. გააზრება
|
ინდივიდ. მთელი კლასი
|
პირობის და დასკვნის გამოყოფას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
11
|
წრფეთა პარალელურობის ნიშანი
|
17.10
21.10
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი, დაფა
|
ახსნა-განმარტ., ნახაზებზე მუშაობა
|
შებრუნებული თეორემის ჩამოყალი-ბების უნარი
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
პარალელ. თვისების გამოყენებით ამოცანების ამოხსნა
|
1 და 2 კომპონენტი
|
12
|
მრავალკუთხედის კუთხეების ჯამი
|
21.10
22.10
22.10
|
3 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დამხმარე ამოცანათა კრებული
|
ნახაზებზე მუშაობა, ახსნა-განმარტება
|
კუთხეების ჯამის სხვადასხვა ხერხით დემონსტრირება და დამტკიცება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
კუთხეების ჯამის თვისების გამოყენებით ამოცანების ამოხსნა
|
1 და 2 კომპონენტი
|
13
|
კუთხის ბისექტრისის თვისება
|
24.10
28.10
28.10
|
3 სთ.
|
დამხმარე სახელმძღვან., დაფა, ცარცი
|
ნახაზებზე მუშაობა, ამოცანების ამოხსნა
|
გეომეტრ. დებულები დასაბუთების ჩატარების უნარის გამომუშავება
|
ჯგუფური
მუშაობა
|
ფიგურათა თვისებების გამოყენებას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
14
|
საკონტროლო წერა # 2
|
29.10
|
1 სთ.
|
წინასწარ მომზადებული ტესტები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა ტესტებზე
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
15
|
დასაბუთების ხერხები
|
31.10
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, სქემები, რვეული
|
ანალიზი, კითხ. პასუხი, დასკვ-ნის გამოტანა
|
დებულების წანამძღვ დასკვნას შორის გაბსხვავების გააზრე
|
მთელი კლასი
|
კონტრმაგალითის გამოყენებ.დებულების დასაბუთებას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
16
|
ნაშთი, გაყოფადობის ნიშნები
|
4.11
4.11
|
2 სთ.
|
დამატებითი სახელმძღვან, დაფა, ცარცი
|
დაკვირვება, მაგალითებზე მუშაობა
|
პოზიციური სისტემ. გამოყენებით გაყოფ. ნიშნების დასაბუთებ.
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
ნაშთიანი გაყოფის ალგორითმის გამოყენებას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
17
|
შესაბამისობა ორ სიმრავლეს შორის
|
5.11
5.11
7.11
|
3 სთ.
|
დამხმარე სახელმძღვალ, ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, სიმრავ დიაგრამებზე მუშაობა
|
ანასახის და წინა სახის დასახელება, ასახვის ამოცნობა
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
ააგოს რეალური ვითარ.ადეკვატური შესაბამისობა ორ სიმრავლეს შორის
|
1 და 2 კომპონენტი
|
18
|
ასახვა ერთი სიმრავლიდან მეორეში
|
11.11
11.11
|
2 სთ.
|
სახელმძღვალ, ამოცანების კრებული, ფანქარი
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, სიმრავ დიაგრამებზე მუშაობა
|
ასახვის გარჩევა -ზე და -ში თვისების მიხედვით
|
წყვილებში მუშაობა,
მთელი კლასი
|
შესაბამისობის დასახელებას გამო-სახვის ხერხისგან დამოუკიდებლად
|
1 და 2 კომპონენტი
|
19
|
წრფივი დამოკიდებულება
|
12.11
|
1 სთ.
|
სახელმძღვან., რვეული, დაფა, ცარცი
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, გრაფიკ მუშაობა
|
წრფ. დამოკიდებულ. ამოცნობა და გამოსახვა
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
წრფ. დამოკიდებუ-ლების გამოსახვას გრაფიკით, ცხრილი
|
1 და 2 კომპონენტი
|
20
|
წრფივი ორუცნობიანი განტოლება
|
12.11
14.11
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, გრაფიკ მუშაობა
|
ამონახსნის სიმრავლური და გეომეტრ. გამოსახვის უნარის განვითარება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
გამოსახვას ერთი ცვლადის მეორეს საშუალებით და გრაფიკულად
|
1 და 2 კომპონენტი
|
21
|
წრფივი ორუცნობიანი განტოლებათა სისტემა
|
18.11
18.11
|
2 სთ.
|
დამატებითი ამოცანების კრებული დაფა, ცარცი
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, სისტემებზე მუშაობა
|
წრფ. ორუცნობიანი განტოლებათა სისტემის ამოხსნის ხერხების დაუფლება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
წრფ. ორუცნობიანი სისტემის ამონახსნი რაოდენობის დადგენას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
22
|
სისტემის ამოხსნის გრაფიკული ხერხი
|
19.11
19.11
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, სახაზავი, გრაფიკები
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, გრაფიკებზე მუშაობა
|
სისტემის ამოხსნის გრაფიკული გამოსახვის დაუფლება
|
მთელი კლასი
|
წრფ. ორუცნობიან განტოლებათა სისტემის ამოხსნას გრაფიკულად
|
1 და 2 კომპონენტი
|
23
|
დამოუკიდებელი
|
21.11
|
1 სთ.
|
ინდივიდუალური ბარათები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შუალედ. შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას
მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
24
|
ჩასმის ხერხით სისტემის ამოხსნა
|
25.11
25.11
26.11
26.11
|
4 სთ.
|
დამხმარე
სახელმძღვან, ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, სისტემებზე მუშაობა
|
სისტემის ამოხსნის დაუფლება ჩასმის ხერხით
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
სისტემის ამოხსნას ჩასმის ხერხით
|
1 და 2 კომპონენტი
|
25
|
შეკრების ხერხით სისტემის ამოხსნა
|
28.11
2.12
2.12
3.12
|
4 სთ.
|
დამხმარე ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, სისტემებზე მუშაობა
|
სისტემის ამოხსნის დაუფლება ჩასმის ხერხით
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
სისტემის ამოხსნას შეკრების ხერხით
|
1 და 2 კომპონენტი
|
26
|
საკონტროლო წერა # 3
|
3.12
|
1 სთ.
|
წინასწარ მომზადებული ტესტები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა ტესტებზე
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
27
|
ამოცანების ამოხსნა წრფივი ორუცნობიანი სისტემის საშუალებით
|
5.12
9.12
9.12 10.12
10.12
|
5 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დამხმარე ამოცანების კრებული
|
შეცდომებზე მუშაობა, კითხვა-პასუხი, ამოცანების განხილვა
|
სამომხმარებლო სიტუაციებში უკეთესი ვარიანტის შერჩევის უნარის განვითარება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
ტექსტური ამოცანების ამოხსნისას სისტემის შედგენა და ამოხსნა
|
1 და 2 კომპონენტი
|
28
|
გამოსახულებათა გარდაქმნის მაგალითები
|
12.12
16.12
16.12
17.12
19.12
|
5 სთ.
|
დამხმარე სახელმძღვანელო, დამხმარე ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, ალგებრულ გამოსახულებებზე მუშაობა
|
წილადური ალგებრული გამოსახულებების გარდაქმნის ჩვევების დაუფლება
|
წყვილებში მუშაობა,
მთელი კლასი
|
სხვადასხვა ხერხებით ალგებრული გამოსახულებების გამარტივება
|
1 და 2 კომპონენტი
|
29
|
საკონტროლო წერა # 4
|
23.12
|
1 სთ.
|
წინასწარ მომზადებული ბარათები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა რვეულებში
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
30
|
კვადრატ. ფესვი, კვადრატული ფესვის შემცველი გამოსახულებების გარდაქმნა
|
16.01
20.01
20.01
21.01
21.01
|
5 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დამხმარე ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, მაგალითებზე მუშაობა
|
კვადრატულ ფესვებზე ოპერაციების თვისებების გამოყენება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
რიცხვიდან კვადრატული ფესვის ამოღებას და რიცხვის კვადრატში აყვანას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
31
|
პროექტი (სინჯვისა და ამოწურვის მეთოდი)
|
23.01
|
1 სთ.
|
ცხრილები, დაფა, ცარცი, კალკულატორი
|
დემონსტრირება-პრეზენტაცია
|
კვადრატული ფესვების თვისებების დემონსტრირება
|
ინდივიდ.
წყვილებში მუშაობა
|
წარადგინოს და გააზრებულად ჩამოაყალიბოს მეთოდის არსი
|
3 კომპონენტი
|
32
|
პითაგორას თეორემა, მისი ზოგიერთი გამოყენება
|
27.01
27.01
28.01
30.01
|
4 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დამხმარე ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, ამოცანებზე მუშაობა
|
ფიგურათა თვისებებით მათი შედარება და კლასიფიკაცია
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
იყენებს პითაგორას თეორემას ამოცანების ამოხსნისას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
33
|
მართკუთხა სამკუთხედის მახვილი კუთხის სინუსი, კოსინუსი
და ტანგენსი
|
3.02
4.02
6.02
10.02
10.02
|
5 სთ.
|
დამხმარე სახელმძღვანელო, დამხმარე ამოცანების კრებული
|
საშინაო დავალ. გარჩევა, მახვი ლი კუთხის ფორმულებზე ვარჯიში
|
სამკუთხედის ელემენტების დაკავშირება ტრიგონ.ფუნქციების საშუალებით
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
ტრიგონომეტრიული ფუნქციების გამოყენებას ამოცანების ამოხსნისას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
34
|
საკონტროლო წერა # 5
|
11.02
|
1 სთ.
|
წინასწარ მომზადებული ბარათები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა რვეულებში
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
35
|
კუბური ფესვი; მისი შემცველი განტოლებების ამოხსნა
|
13.02
13.02
17.02
17.02
|
4 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დამხმარე ამოცანების კრებული
|
კუბური ფესვის მაგალითებზე და განტოლებებ ზე მუშაობა
|
კუბურ ფესვებზე ოპერაციების თვისებების გამოყენება
|
ინდივიდ.
მთელი კლასი
|
რიცხვიდან კუბური ფესვის ამოღებას და რიცხვის კვადრატში აყვანას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
36
|
დამოუკიდებელი
|
18.02
|
1 სთ.
|
ინდივიდუალური ბარათები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შუალედ. შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას
მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
37
|
ამოზნექილი ოთხკუთხედი; კერძო სახეები;
|
20.02
24.02
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი,დაფა
|
სხვადასხვა სახის ოთხკუთ ხედისგანხილვა
|
ოთხკ.ელემენტების გახსენება და კუთხეე ბის ჯამის დადგენა
|
წყვილებში მუშაობა,
მთელი კლასი
|
კლასიფიკაციას ამოზნექილობის მიხედვით
|
1 და 2 კომპონენტი
|
38
|
უტოლობის თვისებები; მკაცრი და არამკაც რი უტოლობები
|
25.02
27.02
4.03
4.03
|
4 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დამხმარე ამოცანების კრებული
|
უტოლობების ამოხსნა, მეტ-ნაკლებობის დადგენა
|
უტოლობის თვისებების შესწავლა და მათი გამოყენება მაგალითებში
|
წყვილებში მუშაობა,
მთელი კლასი
|
რიცხ. უტოლობების უდიდესი ან უმცირესი მთელის პოვნას
|
1 და 2 კომპონენტი
|
39
|
საკონტროლო წერა # 6
|
6.03
|
1 სთ.
|
წინასწარ მომზადებული ბარათები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა რვეულებში
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
|
3 კომპონენტი
|
40
|
პარალელოგრამი
|
4.03
4.03
6.03
|
3 სთ.
|
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი,დაფა
|
ამოცანების ამოხსნა ნახაზებით
|
მოც. ფიგურის გან საზღვრა შერჩეული თვისებ-ის მიხედვით
|
წყვილებში მუშაობა,
მთელი კლასი
|
ამოცანის ამოხსნას მოც.ფიგურის თვის-ის გამოყენებით
|
1 და 2 კომპონენტი
|
41
|
რომბი
|
10.03
10.03
11.03
|
3 სთ.
|
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი,დაფა
|
ამოცანების ამოხსნა ნახაზებით
|
მოც. ფიგურის გან საზღვრა შერჩეული თვისებ-ის მიხედვით
|
წყვილებში მუშაობა,
მთელი კლასი
|
ამოცანის ამოხსნას მოც.ფიგურის თვის-ის გამოყენებით
|
1 და 2 კომპონენტი
|
42
|
მართკუთხედი
|
13.03
17.03
17.03
|
3 სთ.
|
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი,დაფა
|
ამოცანების ამოხსნა ნახაზებით
|
მოც. ფიგურის გან საზღვრა შერჩეული თვისებ-ის მიხედვით
|
წყვილებში მუშაობა,
მთელი კლასი
|
ამოცანის ამოხსნას მოც.ფიგურის თვის-ის გამოყენებით
|
1 და 2 კომპონენტი
|
43
|
კვადრატი
|
18.03
18.03
20.03
|
3 სთ.
|
სახელმძღვანელო, სახაზავი, ფანქარი,დაფა
|
ამოცანების ამოხსნა ნახაზებით
|
მოც. ფიგურის გან საზღვრა შერჩეული თვისებ-ის მიხედვით
|
წყვილებში მუშაობა,
მთელი კლასი
|
ამოცანის ამოხსნას მოც.ფიგურის თვის-ის გამოყენებით
|
1 და 2 კომპონენტი
|
44
|
საკონტროლო წერა # 7
|
24.03
|
1 სთ.
|
წინასწარ მომზადებული ბარათები
|
დამოუკიდებელი მუშაობა რვეულებში
|
განვლილი მასალის მიხედვით ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური მუშაობა
|
ცოდნის გამოვლენას მოც. საკითხებზე
|
No comments:
Post a Comment